We wstępie autor zastanawiał się, czy projektowanie przystanków może być określane jako architektura. Doszedł do wniosku, że przystankom bliżej jednak do mebli, ponieważ – argumentował – architekturę buduje się na wieki, a przystanki mają spełniać swoją funkcję przez kilka, kilkanaście, najwyżej dwadzieścia kilka lat.
Zadbane i wymyślne przystanki pojawiały się w albumie rzadko, ale jednak pojawiały się. Co ciekawe niektóre spośród nich dawno wyszły z użycia.
Ostatnio dodane:
Znaczenie przyrody w edukacji naturalnej – jak zaplanować przestrzeń edukacyjną?
Przyroda odgrywa kluczową rolę w edukacji naturalnej. Jak więc zaplanować przestrzeń edukacyjną, by jak najlepiej wykorzystać potencjał przyrody? Oto kilka wskazówek, jak stworzyć inspirujące miejsce nauki na świeżym powietrzu. Czytaj więcej na naszym blogu!
Jak można się skontaktować z administratorem witryny?
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.